مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-18سياسي

مردم با مشارکت پرشور در پای صندوق های رأی دشمنان را مأیوس کردند


با وجود تبلیغات منفی دشمنان و القای فضای یاس و ناامیدی در کشور، خوشبختانه مردم با هوشیاری، با حضور در پای صندوق های رأی دشمنان را مایوس کردند.

- خبرنگار مهر ، محمدمهدی شهریاری ظهر جمعه پس از حضور در انتخابات و انداختن رأی به صندوق در گفتگو با خبرنگاران برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را اولویت های مهم وزارت کشور در برگزاری انتخابات عنوان کرد و افزود: سلامت انتخابات سرمایه اجتماعی است و دولت در برگزاری انتخابات از هیچ فرد و جناحی حمایت نمی کند.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از روند انتخابات، ادامه داد: از ساعات اولیه رأی گیری حضور مردم در پای صندوق های رأی پر شور بود و پیش بینی می شود در ساعات آینده این حضور پرشور تر نیز شود.

استاندار آذربایجان غربی برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را اولویت های مهم وزارت کشور در برگزاری انتخابات عنوان کرد و گفت: سلامت انتخابات سرمایه اجتماعی است و دولت در برگزاری انتخابات از هیچ فرد و جناحی حمایت نمی کند.

شهریاری همچنین به تدابیر وزارت کشور در اجرای دستورالعمل های بهداشتی در جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در شعب اخذ رأی نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر تدارک اقلام بهداشتی در شعب اخذ رأی ناظر بهداشتی وزارت بهداشت نیز اجرای دستورالعمل های بهداشتی در شعب را نظارت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با مشارکت پرشور در پای صندوق های رأی دشمنان را مأیوس کردند

مردم با مشارکت پرشور در پای صندوق های رأی دشمنان را مأیوس کردند