مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:102021-06-18سياسي

حضور حداکثری مردم، بر عملکرد رییس جمهور منتخب اثرگذار است


مدیرکل حوزه استاندار خراسان شمالی گفت: هر چه مشارکت مردمی در انتخابات بیشتر باشد، رییس جمهور منتخب در مجامع داخلی و بین المللی قدرتمندتر عمل خواهد کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل حوزه استاندار خراسان شمالی گفت: هر چه مشارکت مردمی در انتخابات بیشتر باشد، رییس جمهور منتخب در مجامع داخلی و بین المللی قدرتمندتر عمل خواهد کرد.

محمدرضا اعیان فرد، در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اینکه حق رای برای همه یکسان است، افزود: مشارکت در انتخابات تکلیفی برای همه آحاد جامعه است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و همچنین لزوم حمایت از نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: رای مردم تاثیر بسزایی در عملکرد رییس جمهور آینده دارد .

اعیان فرد ادامه داد: با رای حداکثری مردم، رییس جمهور با پشتوانه قوی تری وارد عرصه می شود و در مجامع داخلی و بین المللی، با اعتماد به نفس بیشتر و قوی تر عمل خواهد کرد.

مدیرکل حوزه استاندار خراسان شمالی در ادامه در خصوص انتظارات از رییس جمهور آینده گفت: در وهله اول رییس جمهور باید بتواند به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کند و مشکلات اقتصادی و فقر را از بین ببرد، همچنین حل مشکلات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور را در اولویت قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری مردم، بر عملکرد رییس جمهور منتخب اثرگذار است

حضور حداکثری مردم، بر عملکرد رییس جمهور منتخب اثرگذار است