مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:502021-06-18سياسي

افزایش مشارکت کرمانشاهیان در انتخابات تا ظهر امروز نسبت به دورقبل


دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: به لحاظ مقایسه ای تعداد تعرفه های مصرف شده دراین استان تا ظهرامروز بیشتر از انتخابات مجلس و ریاست جمهوری دوره قبل در مدت زمان مشابه بوده است.

- جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور پرشور و معنادار مردم در شعب اخذ رأی استان کرمانشاه، اظهار کرد: میزان مشارکت مردم این استان در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با اختلاف کمی یکسان است.

وی افزود: بر اساس اطلاعات موجود در سامانه جامع انتخابات که به صورت آنلاین قابل مشاهده است، تمام یک هزار و 492 شعب اخذ رأی در حال اخذ رأی همشهریان هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به مهلت قانونی اخذ رأی در روز انتخابات، تاکید کرد: مدت زمان رأی گیری بر اساس قانون 10 ساعت است که کار رأی گیری در استان کرمانشاه از ساعت 7 صبح شروع شده و تا 5 عصر ادامه دارد، اما با تشخیص وزارت کشور و در ساعات پایانی این مهلت رأی گیری تا ساعت 24 امشب قابل تمدید است.

بالایی تصریح کرد: در حداقل مهلت قانونی اخذ فرایند رأی گیری اگر از تمام افراد واجد شرایط در یک شهر و یا روستا رأی گیری شده باشد امکان جمع آوری شعبه مذکور تا پایان این زمان وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مشارکت کرمانشاهیان در انتخابات تا ظهر امروز نسبت به دورقبل

افزایش مشارکت کرمانشاهیان در انتخابات تا ظهر امروز نسبت به دورقبل