مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:502021-06-18سياسي

رقابت های انتخاباتی باید از فردا تبدیل به رفاقت شود


امام جمعه زاهدان با تاکید بر اینکه رقابت های انتخاباتی باید از فردا تبدیل به رفاقت شود، گفت: اگر کار برای خدا و خدمت به مردم باشد باید در هر زمانی به دنبال انجام وظیفه باشیم.

- ، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان ضمن گرامیداشت مناسبت های پیش رو و دهه کرامت اظهار داشت: امام رضا (ع) در عمر 55 ساله خود حدود 20 سال امامت را برعهده داشت که 10 سال از آن همزمان با دوره پایانی خلیفه عباسی هارون الرشید بود که امام رضا (ع) راه پدرشان را دنبال کرده و برای تقویت جبهه حق نیرو سازی انجام دادند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: پس از مرگ هارون الرشید 5 سال از امامت امام رضا (ع) در دوران درگیری امین و مأمون گذشت که دو برادر با هم اختلافات زیادی داشتند و در نهایت مامون به قدرت رسید و پنج سال پایانی عمر امام رضا (ع) با خلافت مامون همراه شد که او نیز امام رضا (ع) را یکی از موانع حکومت خودش می دانست.

آیت الله محامی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) بیان داشت: پیامبر گرامی اسلام 4 صفت را برای امام رضا (ع) نقل کرده و فرموده اند او امامی است که مردم را از سختی ها عبور و ملت را نجات می دهد و کسانی که نسبت به امت من کینه دارند را دفع و مؤمنان را جذب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت های انتخاباتی باید از فردا تبدیل به رفاقت شود

رقابت های انتخاباتی باید از فردا تبدیل به رفاقت شود