مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:502021-06-18سياسي

اخذ رأی در تویسرکان بدون هیچ تخلف و مشکلی در حال انجام است


تاکنون در شعب اخذ رأی هیچ مشکلی نداشتیم و شایعه های مبنی بر دیر آغاز شدن رأی گیری و اختلال در اخذ رأی در تویسرکان صحت نداشته است.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: تاکنون در شعب اخذ رأی هیچ مشکلی نداشتیم و شایعه های مبنی بر دیر آغاز شدن رأی گیری و اختلال در اخذ رأی در تویسرکان صحت نداشته است.

سیدرسول حسینی جمعه 28 خردادماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تاکنون آمار شرکت در انتخابات قابل توجه بوده است، اعلام کرد: تعداد تعرفه های اخذ رأی با توجه به میزان آراء دوره های شورای قبل و آمار سرشماری نفوس و مسکن تعیین شده است و تاکنون هیچ آماری مبنی بر کمبود تعرفه در شعب اخذ رأی نداشته ایم.

وی بیان کرد: در همه شعبه های اخذ رأی یک دستگاه احراز هویت داریم که کاربران این دستگاه هم 10 نفر از افراد آموزش دیده هستند و در ازای هر 10 شعبه هم یک دستگاه ذخیره تعبیه شده و تاکنون کاربران دستگاه احراز هویت مشکلی نداشته اند و اگر هم مشکلی بوده در مورد کارت ناظران و اشتباه وارد کردن رمز دستگاه بوده که به سرعت این مشکل رفع شده است رسولی با بیان اینکه تویسرکان تنها شهرستان استان بوده که مدرس آموزش های الکترونیکی دستگاه های احراز هویت شعب اخذ رأی اش از نیروهای شهرستان است، افزود: در شعب اخذ رأی تمام موارد بهداشتی از جمله دستمال کاغذی، اسپری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ رأی در تویسرکان بدون هیچ تخلف و مشکلی در حال انجام است

اخذ رأی در تویسرکان بدون هیچ تخلف و مشکلی در حال انجام است