مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-18سياسي

امروز شهدا نظاره گر حضور و انتخاب ما هستند


خواهر شهید مدافع حرم شهرستان نور گفت: حضور باشکوه مردم نور در صحنه انتخابات امسال می گوید که این ملت به ندای رهبر معظم انقلاب، شهدا و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی لبیک گفته اند و می خواهند برگ زرین دیگری از حضور خود در این شهرستان به نمایش بگذارند.

- سامره جمشیدی خواهر شهید علی جمشیدی نخستین شهید مدافع حرم شهرستان نور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد:شهرستان نور هم مانند تمامی شهرها در ساعات آغازین کار خود را شروع کرد، روند رای گیری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و مجلس خبرگان با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه ادامه دارد.

وی افزود: این حضور باشکوه مردم می گوید که به ندای رهبر معظم انقلاب، شهدا و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی لبیک گفته اند و می خواهند برگ زرین دیگری از حضور خود در این شهرستان به نمایش بگذارند.

این شهروند نوری یادآورشد: هدف از شرکت در انتخابات ثابت کردن وحدت و همدلی و وفاداری به کشور ،نظام و رهبرو آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: هرچند بعضی از مردم از جمله خودمان از وضع موجود ناراحت هستیم اما اگر بخواهیم این وضع موجود بهتر شود باید با یک انتخاب درست این وضع را حل کنیم نه اینکه با صندوق های رای قهر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز شهدا نظاره گر حضور و انتخاب ما هستند

امروز شهدا نظاره گر حضور و انتخاب ما هستند