مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-18سياسي

15 شعبه اخذ رأی ویژه بانوان در شاهرود راه اندازی شد


فرماندار ویژه شاهرود بابیان اینکه 15 شعبه اخذ رأی برای راحتی بانوان در نظر گرفته شده است، گفت: اخذ رأی با رعایت ضوابط بهداشتی در جریان است.

- ، ابوطالب جلالی ظهر آدینه در جریان بازدید از شعبه های اخذ رأی سطح شهر شاهرود در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن بیان اینکه مجموعاً 238 شعبه اخذ رأی در شهرستان تدارک دیده شده است، ابراز داشت: از این تعداد برای راحتی بانوان 15 شعبه مختص آن ها اختصاص یافته است.

وی ضمن بیان اینکه شش هزار و 500 نفر عوامل اجرایی و نیروی انتظامی برای تأمین امنیت انتخابات مشارکت دارند، افزود: این افراد در هر چه باشکوه برگزار کردن انتخابات کمک می کنند ضمن آنکه همراهی اصحاب رسانه نیز دراین بین شایان تقدیر است.

فرماندار ویژه شاهرود بابیان اینکه از تعداد شعب اخذ رأی 193 صندوق ثابت و 45 شعبه سیار و پنج شعبه ویژه انتخابات ریاست جمهوری نیز منظور شده است، ابراز داشت: برای بیماران کرونایی بستری در منزل نیز با اعلام قبلی رأی گیری در خانه انجام می شود.

جلالی بابیان اینکه بهتر است شهروندان رأی گیری را به ساعات پایانی روز موکول نکنند، اضافه کرد: شاهرودی ها می توانند در ساعات خلوت تر به یکی از شعب اخذ رأی مراجعه و در این حماسه بزرگ شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 شعبه اخذ رأی ویژه بانوان در شاهرود راه اندازی شد

15 شعبه اخذ رأی ویژه بانوان در شاهرود راه اندازی شد