موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-18سياسي

طبق آمار وزارت کشور، میزان مشارکت بالایی خواهیم داشت


آماری که 20 دقیقه پیش از میزان مشارکت دیدم و هر لحظه هم به آن اضافه می شد، نشان می داد که میزان مشارکت خوبی را شاهد خواهیم بود.

- رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: آماری که 20 دقیقه پیش از میزان مشارکت دیدم و هر لحظه هم به آن اضافه می شد، نشان می داد که میزان مشارکت خوبی را شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام حسن درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا گزارش های تخلفی به وزارت کشور واصل شده است؟ گفت: ما برای عرض خدا قوت خدمت دست اندرکاران انتخابات در ستاد انتخابات کشور حضور بهم رساندیم.

همکاران ما هم در مرکز و هم در استان ها فرآیند برگزاری انتخابات را رصد می کنند.

درویشیان با بیان اینکه ارزیابی ما از وضعیت برگزاری انتخابات خوب است، گفت: یک اشکالاتی در حوزه پیکربندی برخی شعب در خوزستان پیش آمده بود که در حال حل شدن است.

اما غیر از خوزستان، در استان دیگری مشکلی ایجاد نشده است.

وی تاکید کرد: برای برخی دستگاه ها اشکالات فنی پیش آمده بود که درصد خیلی کمی است.

در شعبی که نتوانستند به صورت آنلاین اخذ رای انجام دهند، به صورت آفلاین انجام دادند و قرار است اطلاعاتش را بلافاصله پس از رفع مشکل، در سیستم آنلاین منعکس کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبق آمار وزارت کشور، میزان مشارکت بالایی خواهیم داشت

طبق آمار وزارت کشور، میزان مشارکت بالایی خواهیم داشت