مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-18سياسي

تا ساعت 13 در انتخابات ریاست جمهوری 1400 چه تعداد برگه رای مصرف شده است؟


تاکنون در انتخابات ریاست جمهوری 1400، هشت میلیون و 500 هزار تعرفه انتخاباتی مصرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، از ساعت 7 صبح امروز آغاز شده و تا ساعت 24 بامداد ادامه دارد که در صورت موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا، تا ساعت 2 بامداد قابل تمدید است.

در این انتخابات که همزمان با نخستین میان دوره ای مجلس یازدهم و دومین میان دوره ای پنجمین دوره بوده است که به دلیل عدم تمهید مقدمات فنی آن، در انتخابات امروز باعث اخلال در فرایند رأی گیری از مردم شده است.

هرچند وزیر کشور امروز در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات کشور منکر وجود هیچگونه مشکلی شده و تاکید کرده است که هرجا مشکلی باشد، رأی گیری آفلاین انجام و سپس وارد سیستم می شود و رییس ستاد انتخابات کشور هم مدعی است که این اشکال فقط در یک درصد صندوق ها بوده است ، اما تفاوت میزان تعرفه های مصرف شده در دو انتخابات دوره دوازدهم و سیزدهم تا ساعت 13، آنهم با وجود شروع رأی گیری از ساعت 7 صبح و جمعیت مشابه رأی دهندگان، حاکی از اشکال جدی در فرایند اخذ آراء توسط مجریان است.

رهبر معظم انقلاب دو روز پیش و در سخنرانی تلویزیونی در آستانه انتخابات تاکید کردند: تمهیدات لازم برای حفظ سلامت مردم به هنگام حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا ساعت 13 در انتخابات ریاست جمهوری 1400 چه تعداد برگه رای مصرف شده است؟

تا ساعت 13 در انتخابات ریاست جمهوری 1400 چه تعداد برگه رای مصرف شده است؟