مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-18سياسي

نماینده رشت در مجلس: مردم در انتخابات اقتدار ملی را به نیکی نشان دادند


نماینده رشت در مجلس، با بیان اینکه مردم ایران با حضور در انتخابات اقتدار ملی را به نیکی نشان دادند، خاطرنشان کرد: مهمترین دستاورد حضور حداکثری در انتخابات اثرگذاری در عرصه های داخلی و منطقه ای و بین المللی است.

- ایسنا/گیلان نماینده رشت در مجلس، با بیان اینکه مردم ایران با حضور در انتخابات اقتدار ملی را به نیکی نشان دادند، خاطرنشان کرد: مهمترین دستاورد حضور حداکثری در انتخابات اثرگذاری در عرصه های داخلی و منطقه ای و بین المللی است.

سید علی آقازاده در حاشیه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، با بیان اینکه تاریخ نشان داده انقلاب اسلامی به پشتوانه ملت ایران مستقر شده و تداوم یافته است، اظهار کرد: حضور همیشگی مردم در صحنه های انقلاب یکی از عنایات الهی است.

وی با اشاره به حضور حماسی و اثرگذار ملت در برهه های مختلف و حساس نظام، افزود: حضور مردم هر کشوری در عرصه های تعیین سرنوشت گواهی بر وحدت ملی است لذا در کشور ما که انقلاب و نظام آن متکی به رای مردم است نیز حضور در انتخابات عالی ترین مولفه وحدت و اقتدار و انسجام ملی است.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران با حضور در انتخابات اقتدار ملی را به نیکی نشان دادند، خاطرنشان کرد: مهمترین دستاورد حضور حداکثری در انتخابات اث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده رشت در مجلس: مردم در انتخابات اقتدار ملی را به نیکی نشان دادند

نماینده رشت در مجلس: مردم در انتخابات اقتدار ملی را به نیکی نشان دادند