مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-18سياسي

دولت قوی به رأی بالا نیاز دارد/ کشور نیازمند امیدواری اجتماعی است


امام جمعه همدان با بیان اینکه 85 درصد مدیران کشور توسط رییس جمهور انتخاب می شوند گفت: مردم با انتخاب یک دولت قوی که نیازمند رأی بالاست تا سرمایه اجتماعی مورد نیاز را داشته باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته همدان در جمع نمازگزاران با بیان اینکه در قانون اساسی دومین مقام کشور رییس جمهور بوده و او مسئول اجرای قانون اساسی است اظهار کرد: رییس جمهور 85 درصد مدیران کشور را انتخاب می کند بنابراین وقتی می گویند رییس جمهور اختیار ندارد، فرافکنی می کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخاب وزرا، سفرای ایران در سراسر دنیا، انتخاب 31 استاندار برای استان های کشور، انتخاب 450 فرماندار، یک هزار و 70 بخشدار و.

به دست رییس جمهور است افزود: انتخاب معاونان وزیر نزدیک به 800 نفر که در عرصه اقتصاد و فرهنگ کشور موثر هستند به دستان رییس جمهور انجام می شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه با توجه به آمار سال 1398 بالغ بر 2 میلیون و 379هزار نفر جزو کارمندان دولت هستند تصریح کرد: طبق آمار دولت، یک پنجم این افراد پست مدیریت و ریاست دارند و در همین سال 99 که اسامی و حقوق مدیران ثبت شده، بالغ بر 240 هزار نفر پست مدیریت و ریاست وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت قوی به رأی بالا نیاز دارد/ کشور نیازمند امیدواری اجتماعی است

دولت قوی به رأی بالا نیاز دارد/ کشور نیازمند امیدواری اجتماعی است