مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-18سياسي

فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا: یگان های مرزی آراء خود را به صندوق انداختند


فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا گفت: یگان های مرزی آراء خود را به صندوق انداختند و مرزبان سیاست شدند.

- فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا: یگان های مرزی آراء خود را به صندوق انداختند ایسنا/خراسان رضوی فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا گفت: یگان های مرزی آراء خود را به صندوق انداختند و مرزبان سیاست شدند.

امیر رضا آذریان در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات خراسان رضوی اظهار کرد: امروز یک روز بسیار خوب، سرنوشت ساز، ملی و متعلق به مردم ایران اسلامی است.

نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همانند آحاد مردم بر خود تکلیف کرده اند که از ساعات ابتدایی اخذ رای در سراسر ایران اسلامی، به ویژه یگان هایی که در منطقه شمال شرق هستند پای صندوق های رای بیایند و رای خود را برای تعیین سرنوشت و فرد اصلح برای ریاست جمهوری به صندوق بیندازند.

وی با اشاره به ارسال صندوق های اخذ رای به مناطق مرزی تصریح کرد: همان طور که ملت ایران استحضار دارند، نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه در مرزهای کشور مستقر بوده اند و در حال حاضر هم در مرزهای کشور مستقر هستند و با ارسال صندوق های انتخابات ریاست جمهوری به مرزها، بخش زیادی از یگان های مرزی در شرق کشور که شامل استان های خراسان رضوی و خراسان جنوبی می شود رای خود را به صندوق انداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا: یگان های مرزی آراء خود را به صندوق انداختند

فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا: یگان های مرزی آراء خود را به صندوق انداختند