مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:202021-06-18سياسي

دبیر ستاد انتخابات استان: 1.5 میلیون تعرفه رأی در قزوین توزیع شده است


دبیر ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: با وجود اینکه جمیعت ما یک میلیون و 270 هزار نفر است که همه واجد شرایط رأی دادن نیستند بیش از یک میلیون و 500 هزار تعرفه شورای اسلامی شهر و روستا و یک میلیون و 400 هزار تعرفه ریاست جمهوری در استان توزیع کردیم.

- دبیر ستاد انتخابات استان: 1.

5 میلیون تعرفه رأی در قزوین توزیع شده است ایسنا/قزوین دبیر ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: با وجود اینکه جمیعت ما یک میلیون و 270 هزار نفر است که همه واجد شرایط رأی دادن نیستند بیش از یک میلیون و 500 هزار تعرفه شورای اسلامی شهر و روستا و یک میلیون و 400 هزار تعرفه ریاست جمهوری در استان توزیع کردیم.

اسدالله حمزه ای امروز 28 خرداد در ستاد انتخابات استان قزوین در جمع اصحاب رسانه، تصریح کرد: میزان تعرفه توزیع شده براساس میزان جمعیت واجد شرایط صورت گرفته است، در شهر قزوین جمعیت واجد شرایط 280 هزار نفر است اما 500 هزار برگ تعرفه برای انتخابات شوراها تهیه و توزیع شده است.

وی افزود: تمام شهرستان های مختلف بیش از 110 درصد تعرفه دریافت کردند، در واقع اگر جمعیت صد درصدی رأی بدهند نیز با کمبود تعرفه روبه رو نخواهیم شد، تاکنون نیز گزارشی از کمبود تعرفه نداریم و اگر روستایی تعرفه کمی داشته باشد بلافاصله تعرفه به آن ها رسانده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر ستاد انتخابات استان: 1.5 میلیون تعرفه رأی در قزوین توزیع شده است

دبیر ستاد انتخابات استان: 1.5 میلیون تعرفه رأی در قزوین توزیع شده است