مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:202021-06-18سياسي

مردم به نیابت از حاج قاسم در انتخابات شرکت می کنند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: امروز مردم به نیابت از حاج قاسم و شهدای مدافع حرم در پای صندوق های رای شرکت می کنند.

- ، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری پیش ازظهر جمعه در شعبه 17 شهرستان رامسر رأی خود را به صندوق انداخت و در حاشیه حضور در پای صندوق رأی، در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در ساعت های اولیه رأی، گفت: امروز مردم به نیابت از حاج قاسم و همه شهدای مدافع حرم در پای صندوق رأی حضور پیدا می کنند و این نشان دهنده پیوند ناگسستنی مردم با نظام و امام امت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: به فضل الهی با شعور و شوری که مردم پای صندوق آمدند، به مدعیان دموکراسی دنیا نشان خواهند که همچنان پای کار نظام و انقلاب هستند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که رسانه ها ی معاند و بیگانه ماه ها و بلکه سال ها در تلاش بودند تا مردم را از انتخابات دلسرد کنند، و همچنین فرق صندوق رأی و صندوق میوه را تشخیص نمی دهند ادامه داد: ملت ایران اسلامی مثل سال های گذشته با معرف و با بصیرت پای صندوق اری حاضر خواهند شد و اجازه نمی دهند دشمنان برایشان تعیین تکلیف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به نیابت از حاج قاسم در انتخابات شرکت می کنند

مردم به نیابت از حاج قاسم در انتخابات شرکت می کنند