مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-18سياسي

امام جمعه موقت تبریز: دشمنان را با حضور پرشور در انتخابات مایوس تر کنیم


امام جمعه موقت تبریز با بیان این که باید دشمنان مایوس را با حضور پرشور در انتخابات مایوس تر کنیم، گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای عامل اقتدار کشور و خنثی سازی تمام اهداف دشمنان است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه موقت تبریز با بیان این که باید دشمنان مایوس را با حضور پرشور در انتخابات مایوس تر کنیم، گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای عامل اقتدار کشور و خنثی سازی تمام اهداف دشمنان است.

آیت الله سید محمدتقی آل هاشم بعد از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت در انتخابات عمل به وظیفه شرعی ملی و دینی بوده و به مردم نشان می دهیم که در هر شرایطی پشتیبان ولایت فقیه هستیم.

وی با بیان این که شرکت در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است، افزود: حضور ما در پای صندوق رای موجب خشنودی امام زمان(عج)، رهبر انقلاب اسلامی و ناامیدی و یاس دشمنان می شود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که دشمن درصدد کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، در برابر این امر وظیفه همه ما اطاعت امر رهبری و حضوری آگاهانه، هوشمندانه و حداکثری در انتخابات است.

آیت االله آل هاشم گفت: مردم عزیز شهر تبریز با شور و هیجان بیشتر در همان ساعات اولیه انتخابات به پای صندوق رای آمده اند و شاهد حضور پررنگ مردم از اولین ساعات آغاز رای گیری انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت تبریز: دشمنان را با حضور پرشور در انتخابات مایوس تر کنیم

امام جمعه موقت تبریز: دشمنان را با حضور پرشور در انتخابات مایوس تر کنیم