مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-18سياسي

کشور نیازمند مسئولی با عزم و اراده جدی برای حل مشکلات است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: باید فردی را انتخاب کنیم که اقتضای شرایط امروز کشور و نظام اسلامی را درک و بتواند گذشته را جبران کند؛ - ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: باید فردی را انتخاب کنیم که اقتضای شرایط امروز کشور و نظام اسلامی را درک و بتواند گذشته را جبران کند؛ اکنون کشور نیازمند مسئولی با عزم و اراده جدی برای حل مشکلات، دارای کارنامه روشن و موثر است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام 28 خردادماه در نماز جمعه این هفته شهرکرد با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری 1400، اظهار کرد: امروز روز سرنوشت برای کشور است و گزارش ها از جای جای استان و کشور حاکی از آن است که خوشبختانه استقبال خوبی از انتخابات شده و آمار خوب مشارکت مردم را شاهد خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید فردی را انتخاب کنیم که اقتضای شرایط امروز کشور و نظام اسلامی را درک و بتواند گذشته را جبران کند؛ اکنون کشور نیازمند مسئولی با عزم و اراده جدی برای حل مشکلات و دارای کارنامه روشن و موثر است.

نکونام با یادآوری آثار منطقه ای و جهانی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ، گفت: نگاه مقاومت در منطقه به انتخابات ایران است همچنان که در سوریه هم شاهد بودیم مردم باوجود خستگی از آسیب های داع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور نیازمند مسئولی با عزم و اراده جدی برای حل مشکلات است

کشور نیازمند مسئولی با عزم و اراده جدی برای حل مشکلات است