مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-18بين الملل

کرونا در آلمان و 1.5 میلیون روز مرخصی برای نگهداری از کودکان


جمعیت قابل توجهی از افراد شاغل در آلمان طی موج سوم پاندمی کرونا برای نگهداری از کودکانشان ناچار شدند مرخصی استعلاجی بگیرند و بسته بودن مدرسه ها و مهدکودک ها برای اغلب خانواده های آلمانی به یک چالش بزرگ تبدیل شد.

- جمعیت قابل توجهی از افراد شاغل در آلمان طی موج سوم پاندمی کرونا برای نگهداری از کودکانشان ناچار شدند مرخصی استعلاجی بگیرند و بسته بودن مدرسه ها و مهدکودک ها برای اغلب خانواده های آلمانی به یک چالش بزرگ تبدیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکنون با فروکش کردن اوج پاندمی کرونا در موج سوم در آلمان محدودیت های بسیار کاهش یافته، مدرسه ها و مهدکودک ها بازگشایی شده اند و استفاده از ماسک، جز در مواردی مانند مکان های سرپوشیده اجباری نیست.

تا مدتی پیش وضعیت کاملا متفاوت بود و به خاطر بسته بودن مهدکودک ها و مدرسه ها، شهروندان آلمانی به خصوص شاغلان برای نگهداری از کودکان با معضل بزرگی روبرو بودند.

آمار شرکت های بیمه در این کشور نشان می دهد که والدین در آلمان تنها در فاصله ماه های ژانویه و مه، یک و نیم میلیون روز مرخصی استعلاجی گرفته اند.

چهار موسسه اصلی بیمه در آلمان می گویند: در این بازه زمانی 600 هزار تقاضای دریافت کمک هزینه بیماری کودکان ارائه شده و والدین به طور میانگین دو تا سه روز در ماه برای نگهداری از فرزندانشان مرخصی گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در آلمان و 1.5 میلیون روز مرخصی برای نگهداری از کودکان

کرونا در آلمان و 1.5 میلیون روز مرخصی برای نگهداری از کودکان