مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:502021-06-18سياسي

راه اندازی پویش سراسری «مدافع حرم» در کردستان


جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از راه اندازی پویش سراسری «مدافع حرم» در راستای دعوت به حضور پرشور در پای صندوق های رأی و عمل به فرامین مقام معظم رهبری در کردستان خبر داد.

- ایسنا/کردستان جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از راه اندازی پویش سراسری مدافع حرم در راستای دعوت به حضور پرشور در پای صندوق های رأی و عمل به فرامین مقام معظم رهبری در کردستان خبر داد.

فاطمه زهره وند، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: حسب دستور رهبر معظم انقلاب که فرمودند تک تک آحاد مردم خودشان را موظف بدانند که در انتخابات شرکت می کنند، دیگران را هم به شرکت در انتخابات دعوت کنند؛ و این را توصیه به حق دانستند و اضافه کردند که افراد خانواده، دوستان، همکاران، معاشران، آحاد مردم و کسانی که با آن ها سر و کار دارید را به شرکت در انتخابات دعوت کنید، پویش سراسری مدافع حرم راه اندازی شده است.

وی افزود: بسیجیان دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری برخورد لازم دانستیم قدمی در این راه برداشته و پویش مدافعان حرم را با تأسی از وصیت نامه مرد میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که فرمودند: امروز جمهوری اسلامی حرم است شروع کرده و به صورت کشوری منتشر کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش سراسری «مدافع حرم» در کردستان

راه اندازی پویش سراسری «مدافع حرم» در کردستان