مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:502021-06-18سياسي

فرماندار: مشارکت تفتی ها از 50 درصد گذشت/کمبود تعرفه داریم


فرماندار تفت از مشارکت تاکنون بیش از 50 درصد واجدین شرایط این شهرستان خبر داد و گفت: با کمبود تعرفه مواجه شده و تقاضای تامین تعرفه مورد نیاز را کردیم.

- ایسنا/یزد فرماندار تفت از مشارکت تاکنون بیش از 50 درصد واجدین شرایط این شهرستان خبر داد و گفت: با کمبود تعرفه مواجه شده و تقاضای تامین تعرفه مورد نیاز را کردیم.

علیرضا نوکار امرو جمعه 28 خردادماه در نشست برخط با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان در خصوص آخرین وضعیت انتخابات در این شهرستان، اظهار کرد: استقبال خوبی از انتخابات شهرستان شده به طوری که براساس آخرین گزارش، در انتخابات تاکنون شاهد مشارکت 52 درصد از واجدان شرایط شهرستان بودیم و با کمبود تعرفه مواجه شده و تقاضای تامین تعرفه مورد نیاز را کردیم.

وی نسبت به مشارکت بیش از پیش تفتی ها ابراز امیدواری کرد و گفت: واجدین شرایط 33 هزار نفر اعلام شده که در این میان 600 نفر رای اولی به شمار می روند.

این مسئول با اشاره به شکل گیری 124 شورای شهری و روستایی در این شهرستان تصریح کرد: با توجه به تعداد روستاها 121 شورای روستایی و سه شورای شهری داریم که بر این اساس تعداد شعبه های شهرستان حدود 97 شعبه، 68 شعبه سیار و 29 شعبه ثابت است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: مشارکت تفتی ها از 50 درصد گذشت/کمبود تعرفه داریم

فرماندار: مشارکت تفتی ها از 50 درصد گذشت/کمبود تعرفه داریم