مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-18سياسي

حضور تماشایی مردم نهاوند در شعب اخذ رای + فیلم


مردم نهاوند با حضور در پای صندوق های رای عزم و اراده خود را برای تعیین سرنوشت کشور و البته «نه به دشمن» به نمایش گذاشتند.

- خبرگزاری فارس ـ همدان، مردم نهاوند با شروع کار رای گیری از نخستین ساعات صبح امروز با حضور در پای صندوق های رای عزم و اراده خود را برای تعیین سرنوشت کشور و نه به دشمن به نمایش گذاشتند.

 آحاد مختلف مردم نهاوند در نخستین دقایق شروع کار رای گیری با حضور در شعب اخذ رای حضور یافتند تا در همان لحظات اولیه رای خود را به صندوق انداخته و به وظیفه ملی و دینی خود عمل کرده باشند.

گزارش میدانی خبرنگار فارس حاکی از آن است که اغلب شعب اخذ رای در شهر نهاوند تا ظهر امروز با حضور جمعیت مردمی از اقشار مختلف، مردان و زنان و جوانان همراه بود و با وجود گرمای هوا در ظهر جمعه در برخی شعب مانند دبیرستان شهید محلاتی، مسجد پای قلعه، شهرک شهید حیدری، منطقه گلشن، منطقه دستغیب، مسجد مهدیه مردم در صفوف رای منتظر انداختن رای خود به صندوق بودند.

یکی از صحنه های جذاب امروز در چند شعبه اخذ رای حضور هماهنگ بانوان جوان و رای اولی بود که به نیابت از شهدای مدافع حرم و همچنین شهدای هسته ای و به یاد سردار حاج قاسم سلیمانی بود که در نخستین ساعت رای گیری صورت پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تماشایی مردم نهاوند در شعب اخذ رای + فیلم

حضور تماشایی مردم نهاوند در شعب اخذ رای + فیلم