مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-18سياسي

یک مسئول: 23 فرآیند انتخابات امسال الکترونیکی است


رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری نیمه الکترونیک انتخابات در تمام شعب استان گفت: در حال حاضر از 25 فرآیند انتخابات 23 فرآیند در تمام شعب بصورت الکترونیکی اجرا می شود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری نیمه الکترونیک انتخابات در تمام شعب استان گفت: در حال حاضر از 25 فرآیند انتخابات 23 فرآیند در تمام شعب بصورت الکترونیکی اجرا می شود.

محمد ایمانی امروز (28 خرداد) در محل ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این دوره انتخابات فرآیند انتخابات بصورت نیمه الکترونیک برگزار می شود، گفت: در مجموع 25 فرآیند برای انتخابات وجود دارد که 23 فرآیند آن بصورت الکترونیکی در تمام شعب انجام می شود.

وی افزود: تنها دو فرآیند رای گیری و شمارش آرا بصورت دستی اجرا می شود.

ایمانی یادآور شد: در شهر کرمانشاه انتخابات شورای شهر بصورت تمام الکترونیکی است، یعنی تمام 25 فرآیند از جمله رای گیری و شمارش آرا هم بصورت الکترونیکی برگزار می شود.

رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سال 1396 سابقه برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی شوراها را در شهرهای اسلام آبادغرب، جوانرود و کنگاور داشتیم و این دوره برگزاری تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مسئول: 23 فرآیند انتخابات امسال الکترونیکی است

یک مسئول: 23 فرآیند انتخابات امسال الکترونیکی است