مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-18سياسي

شهردار شیراز: صندوق رای منطقی ترین مسیر تغییر است


شهردار شیراز با بیان اینکه مردم با حضور خود در انتخابات نشان می دهند که هر تغییری از مسیر صندوق های رای اتفاق می افتد، گفت: صندوق های رای کم هزینه ترین و منطقی ترین مسیر برای تغییر مسیر اداره کشور است.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز با بیان اینکه مردم با حضور خود در انتخابات نشان می دهند که هر تغییری از مسیر صندوق های رای اتفاق می افتد، گفت: صندوق های رای کم هزینه ترین و منطقی ترین مسیر برای تغییر مسیر اداره کشور است.

حیدر اسکندرپور در حاشیه حضور در انتخابات و ریختن رای خود به صندوق در شعبه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، به خبرنگاران گفت: علی رغم تبلیغات دشمنان برای ممانعت از حضور و مشارکت مردم در انتخابات، امروز شاهد استقبال و همگرایی ملت ایران برای ساختن ایرانی آباد هستیم.

اسکندرپور با بیان اینکه اگر از موضوعی دلخوریم، نگرانی داریم و خواهان تغییر در رویه اجرایی هستیم باید در انتخابات شرکت کنیم، افزود: برنامه هایی که کاندیداها برای اداره کشور ارائه کردند را مدنظر قرار دهیم.

شهردار شیراز همچنین با اشاره به انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر و روستا نیز حضور در این انتخابات را مهم دانست و گفت: انتخابات اعضای شورای شهر به زندگی روزمره شهروندان مرتبط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار شیراز: صندوق رای منطقی ترین مسیر تغییر است

شهردار شیراز: صندوق رای منطقی ترین مسیر تغییر است