مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:402021-06-18سياسي

حضور پرشور و حماسی مردم شهرضا در انتخابات


شهرضا _ باوجود تلاش دشمنان برای کم رنگ کردن انتخابات، مردم شهرضا از همان دقایق ابتدایی رأی گیری حضور پرشور و حماسی در پای صندوق های رای داشته اند.

- ، امروز رأس ساعت هفت صبح همزمان با سراسر ایران اسلامی، رأی گیری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرضا آغاز شد.

مردم شهرستان شهرضا هم نیز همپای هموطنان خود از ساعات اولیه با حضور پرشور در شعب اخذ رأی در تعیین سرنوشت میهن خود سهیم شدند.

ناصر اسدی فرماندار شهرضا در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همه باید با حضور در انتخابات به تکلیف شرعی و اجتماعی خود عمل کنند، اظهار داشت: شاهد حضور خوب مردم شهرضا در ساعات اولیه از هر قشر و سنی در پای صندوق های رأی هستیم.

وی با بیان اینکه در شهر شهرضا 50 نفر و منظریه 17 نفر نامزد حضور در شورای شهر هستند، تاکید کرد: 157 نفر در 22 روستا و پنج تیره عشایری برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و تیره های عشایری به رقابت می پردازند.

فرماندار شهرضا با توجه مشارکت عوامل اجرایی در انتخابات 1400، بیان کرد: دو هزار و 500 نفر از عوامل اجرایی در اجرای انتخابات 28 خرداد ماه در شهرضا مشارکت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور و حماسی مردم شهرضا در انتخابات

حضور پرشور و حماسی مردم شهرضا در انتخابات