مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:402021-06-18سياسي

11 هزار تعرفه اخذ رای در شهرستان دهلران مصرف شد


تا ظهر امروز 11 هزار تعرفه اخذ رای در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای سلامی شهر و روستا در شهرستان دهلران مصرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید عسگری ظهر جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی شهر دهلران اظهار کرد: انتخابات در شهرستان ساعت هفت صبح شروع شده و رأی گیری در همه شعب در حال انجام است.

وی از استقرار 101 شعبه اخذ رأی در این شهرستان خبر داد و افزود: فرآیند رأی گیری از مردم در همه شعب بدون مشکل و با نظارت عوامل اجرایی و انتظامی انجام می شود.

فرماندار دهلران بیان داشت: تمهیدات لازم برای انتخاباتی سالم و باشکوه در شهرستان اندیشیده شده و رعایت پروتکل های بهداشتی و اقلام بهداشتی و تدارک تعرفه به میزان کافی نیز در شعب اخذ رأی لحاظ شده است.

وی از افزایش تعداد شعب با توجه به شیوع کرونا و تسهیل در روند رأی گیری خبر داد و اضافه کرد: تعداد شعب اخذ رأی نسبت به انتخابات قبل 10 درصد افزایش یافته است.

فرماندار دهلران ادامه داد: تعداد سه هزار نفر عوامل برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان در حوزه های نظارت، اجرا، بازرسی و حفظ نظم و امنیت همکاری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 هزار تعرفه اخذ رای در شهرستان دهلران مصرف شد

11 هزار تعرفه اخذ رای در شهرستان دهلران مصرف شد