مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:402021-06-18سياسي

احمد مسجدجامعی: مردم راهی کم هزینه برای اصلاح امور برگزینند


احمد مسجدجامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران و وزیر فرهنگ دولت اصلاحات صبح جمعه رای خود را در حسینیه جماران به صندوق انداخت.

- احمد مسجدجامعی درباره انتخابات ریاست جمهوری به خبرنگار جماران گفت: همه ما به حق رای مردم در روز تعیین سرنوشت، احترام می گذاریم و امیدوارم مردم با وجود کمبودها و دل نگرانی ها و پیچیدگی های جامعه، راهی کم هزینه را برای اصلاح امور را برگزینند.

مسجدجامعی با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: با سابقه ای نسبتا طولانی که در شورای شهر دارم به خوبی بر این موضوع واقفم که نماینده در دسترس مردم در شوراها چگونه می تواند صدای آنها در بیان خواسته هایشان باشد و از وضع موجود گزارشی واقع بینانه ارائه دهد و به حل مسائل و مشکلات واقعی شهر یاری رساند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: بسیاری از کارهایی که در بوروکراسی قانون گذاری رسمی تقریبا به جایی نمی رسد، در وضع مقررات شهری در شوراها به نتیجه می رسد.

مسجدجامعی درباره انتخاب اعضای شورای شهر تاکید کرد: طبعا انتخاب کسانی که دغدغه جسم و جان شهر و آسایش و آرامش شهروندان را دارند اولویت دارد.

من کسانی که بیش از پرداختن به مناقشات ایدئولوژیک و گروهی به زندگی و حقوق مردم می اندیشند و از شفافیت امور پشتیبانی می کنند و بر اصول مردم سالاری پای بند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد مسجدجامعی: مردم راهی کم هزینه برای اصلاح امور برگزینند

احمد مسجدجامعی: مردم راهی کم هزینه برای اصلاح امور برگزینند