مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:402021-06-18سياسي

مقابله هوشمندانه با هجمه های فرهنگی اولویت سازمان تبلیغات است


مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه فعالیت های سازمان تبلیغات به روز شده است، گفت: مقابله هوشمندانه با هجمه های فرهنگی امروز یکی از اولویت ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید مهدوی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه رشت با اشاره به سالروز فرمان حضرت امام تشکیل سازمان تبلیغات، گفت: این سازمان در 4 دهه اخیر منشأ برکات بوده و امروزه ضرورت وجودی آن نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش یافته است.

مهدوی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه بودجه در مقایسه با سایر نهادها با کمبود مواجه است، افزود: این سازمان در راستای تبیین فرهنگ اسلامی دارای سرمایه های بی بدیل و بی نظیری از نیروهای انسانی بوده و جز سازمان های تأثیر گذار در جامعه اسلامی است.

وی رصد و مقابله هوشمندانه با هجمه های فرهنگی و تبلیغی دشمنان نظام را از دیگر فعالیت های این سازمان برشمرد و تصریح کرد: دشمنان از ابتدای شکل گیری انقلاب با توطئه سعی در براندازی نظام داشتند و در سال های اخیر فرهنگ جامعه اسلامی و خصوصاً جوانان و خانواده ها را مورد هدف قرار داده اند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به بازسازی نیروهای انسانی سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور، ادامه داد: در دو سال گذشته در گیلان بدنه کارمندی و اداری سازمان فعال تر و به روزتر و در این زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله هوشمندانه با هجمه های فرهنگی اولویت سازمان تبلیغات است

مقابله هوشمندانه با هجمه های فرهنگی اولویت سازمان تبلیغات است