مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-18ورزشي

احمدی و برخورداری حذف شدند/ پایان کار تیم مردان ایران با 3 مدال


با حدف دو نماینده دیگر تیم ملی تکواندو کشورمان، پرونده تیم مردان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا با یک طلا، یک نقره و یک برنز بسته شد.

- ، در ادامه رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا که به میزبانی لبنان در بیروت جریان دارد، امروز جمعه 28 خردادماه در روز پایانی رقابت های اوزان 63- و 80- کیلوگرم گروه مردان و 67- کیلوگرم گروه زنان پیگیری می شود.

در رقابت های امروز، سروش احمدی مهران برخورداری از دور رقابتها حذف شدند و ملیکا میرحسینی به دیدار نهایی راه پیدا کرد.

در وزن 63- کیلوگرم مردان سروش احمدی بعد از یک دور استراحت، 15 بر 11 نتیجه را به داشداوا از مغولستان واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

مهران برخورداری نیز در وزن 80- کیلوگرم بعد از برتری 17 بر 4 مقابل ادیلخانوف از قزاقستان، 20 بر 13 در پیکار با نیکیتا رافالوییچ از ازبکستان بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت.

بنابراین در بخش مردان تیم ملی ایران با یک طلای سجاد مردانی، یک نقره امیرمحمد بخشی و یک برنز آرمین هادی پور به کار خود پایان داد و برای مشخص شدن رده بندی نهایی باید منتظر پایان مسابقات امروز بود.

اما در بخش زنان ملیکا میرحسینی تنها نماینده ایران در وزن 67- کیلوگرم دور نخست 21 بر یک لیلا دلو از فیلیپین را شکست داد و سپس با برتری 16 بر 5 برابر مریم فانتاسی از قطر راهی مبارزه نهایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی و برخورداری حذف شدند/ پایان کار تیم مردان ایران با 3 مدال

احمدی و برخورداری حذف شدند/ پایان کار تیم مردان ایران با 3 مدال