مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-18سياسي

مردم مشارکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند


مردم مشارکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

- ، فریدون همتی ظهر جمعه در ارتباط زنده تصویری با صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و در جمع خبرنگاران، ایام خجسته دهه کرامت را تبریک گفت و با اشاره به آمادگی کامل عوامل اجرایی از ابتدای شروع فرآیند انتخابات در استان، اظهار داشت: فعالیت 1556 شعبه انتخابات از ساعت هفت صبح امروز جمعه آغاز شد.

وی، مشارکت مردم در ساعات اولیه انتخابات را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: بر اساس ارزیابی های انجام شده، میزان مشارکت مردم در ساعات اولیه صبح امروز در مقایسه با انتخابات گذشته بسیار مطلوب بوده است.

استاندار هرمزگان همچنین به منظور افزایش ضریب ایمنی سلامت رأی دهندگان از مردم خواست، مشارکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

همتی با بیان اینکه پیش بیین لازم برای تعرفه انتخابات در کلیه شعب صورت گرفته است، گفت: نماینده فرمانداران در شعب موظف هستند قبل از اتمام تعرفه به فرماندار مربوطه برای تأمین تعرفه اطلاع دهند.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از کلیه عوامل اجرایی ستاد انتخابات استان، فرمانداران، بخشداران، دهیاران و شعب انتخاباتی، از هماهنگی کامل بین مجریان، ناظران و تأمین کنندگان امنیت انتخابات خبر داد و تصریح کرد: طی بازدید میدانی از شعب انتخاباتی در بندرعباس، پروتکل ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مشارکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند

مردم مشارکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند