مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-18سياسي

حضور در انتخابات شکوه همبستگی و اتحاد ملی برای اقتدار نظام است


حضور در انتخابات شکوه همبستگی و اتحاد ملی برای اقتدار نظام است که با شور و شعور انتخاباتی سازندگی کشورمان را به همراه خواهد داشت.

- عبدالجواد توحیدی مقدم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس مازندران اظهار کرد: روز انتخابات، تجلی ملت ایران برای حضور در سرنوشت خودشان است و همه ما باید برای سازندگی کشورمان حضوری گسترده داشته باشیم.

وی افزود: برای دسترسی مردم به شعب اخذ رأی تمهیدات لازم پیش بینی شده است، تمامی 159 شعب اخذ رأی در شهرستان نکا آرای مردم را جمع آوری می کنند.

فرماندار نکا با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم در انتخابات توأم با نشاط و امید به فردا های بهتر، جلوه های زیبایی از شکوه همبستگی و اتحاد ملی است، خاطر نشان کرد: امیدواریم با رعایت قانون، انتخاباتی سالم و در امنیت کامل با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

وی افزود: حضور حداکثری در انتخابات توطئه های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد و باید با حضور حداکثری تلاش کنیم تا تجلی یوم الله دیگری را شاهد باشیم.

  توحیدی مقدم با اشاره به رعایت اخلاق و قانون مداری در جامعه یادآور شد: اجرای قانون انتخابات بر عهده فرمانداری است و ما نیز تلاش می کنیم برگزاری انتخابات در سلامت و امنیت کامل بر مدار قانون برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در انتخابات شکوه همبستگی و اتحاد ملی برای اقتدار نظام است

حضور در انتخابات شکوه همبستگی و اتحاد ملی برای اقتدار نظام است