مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-18سياسي

فرمانده سپاه فارس: شرکت در انتخابات لازمه حفظ اقتدار است


فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه هر کسی که خواستار اقتدار ایران در صحنه داخلی و بین المللی است، امروز قطعاً در انتخابات شرکت خواهد کرد، از عموم مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه هر کسی که خواستار اقتدار ایران در صحنه داخلی و بین المللی است، امروز قطعاً در انتخابات شرکت خواهد کرد، از عموم مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

سردار یدالله بوعلی جمعه 28 خردادماه در حاشیه حضور در انتخابات، امروز را روز تعیین سرنوشت ملت ایران توصیف و اضافه کرد: تمام دشمنان بشریت تلاش می کنند ملت ایران را دلسرد کرده تا در صحنه انتخابات حاضر نشوند زیرا هدفشان از بین بردن امنیت ایران اسلامی است چنانچه نمونه های جنایات استکبار جهانی را در کشورهای منطقه پس از ایجاد ناامنی مشاهده کردیم.

بوعلی با یادآوری غیرت و تعصب ایرانیان در طول تاریخ، گفت: هر ایرانی با تعصب امروز دشمنان کشور خویش را می شناسد و برای مقابله با آنان پای صندوق های رأی حاضر می شوند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه هر کسی که خواستار اقتدار ایران در صحنه داخلی و بین المللی است، امروز قطعاً در انتخابات شرکت خواهد کرد، از عموم مردم باز هم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت به عمل آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه فارس: شرکت در انتخابات لازمه حفظ اقتدار است

فرمانده سپاه فارس: شرکت در انتخابات لازمه حفظ اقتدار است