مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-18سياسي

دلایل فنی عامل اختلال قطعی برق چند شعبه اخذ رای در قائم شهر


معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت:اختلال قطعی برق در برخی شعب اخذ رای قائم شهر به دلایل فنی بوده و سریعا مرتفع شد.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت:اختلال قطعی برق در برخی شعب اخذ رای قائم شهر به دلایل فنی بوده و سریعا مرتفع شد.

حسین حسن نژاد با اشاره به اینکه از ساعت 7 صبح ساعات آغازین حدود 99 درصد از شعبات آغاز به کار کردند، اظهار کرد: اختلال قطعی برق در قایشمهر به دلایل فنی بوده و سریعا مرتفع شد.

وی در پاسخ به علت اختلال پیش آمده در برخی شعبات اخذ رای گفت: تعدادی از شعبات چون باید بعد از استقرار نسبت به تنظیم صورت جلسه صبحگاهی مربوط به شعبه اقدام می کردند چند دقیقه ای با تاخیر مواجه شدند اما بخش عمده ای از شعبات این هماهنگی را انجام دادند و در حال حاضر کل شعبات در سطح استان مشغول اخذ ارا از مردم هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در توضیح این خبر که گفته شده برخی شوراهای روستا از انتخابات انصراف دادند، خاطرنشان کرد: با توجه به قانون، نامزدهامی توانند از کاندیداتوری انصراف دهند در برخی روستا از جمله روستای شهرستان جویبار و غیره این اتفاق رقم خورده اما در حال حاضر آمار دقیقی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل فنی عامل اختلال قطعی برق چند شعبه اخذ رای در قائم شهر

دلایل فنی عامل اختلال قطعی برق چند شعبه اخذ رای در قائم شهر