مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-18اجتماعي

ثبت 285 هزار تردد در مسیر آزادراهی بین کرج و تهران/9 جاده مسدود است


در شبانه روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در آزادراه تهران-کرج با 150 هزار تردد آزادراه کرج-تهران با 135 هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین با 130 هزار تردد، - مهدی مخبر در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور ، بیان کرد: طبق اطلاعات 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

* ثبت کمترین تردد جاده ای بین ساعات 4 تا 5 صبح معاون مرکز مدیریت راه ها گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد 2285 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها، نسبت به روز قبل 1.

5 درصد افزایش نشان می دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 13 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

* ترافیک سنگین در هراز و کندوان وی اظهار کرد: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.

مخبر با اشاره به بروز ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا وینه و مسیر شمال به جنوب محدوده مرزن آباد از ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 285 هزار تردد در مسیر آزادراهی بین کرج و تهران/9 جاده مسدود است

ثبت 285 هزار تردد در مسیر آزادراهی بین کرج و تهران/9 جاده مسدود است