مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-18سياسي

رییس بازرسی ستاد انتخابات یزد: مصرف تاکنون 150 هزار تعرفه در یزد/تخلفی نداشتیم


رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان یزد از استفاده 150 هزار تعرفه تاکنون در حوزه انتخاباتی یزد خبر داد و گفت: تاکنون هیچ گزارشی از تخلفات در انتخابات یزد ارائه نشده است.

- رییس بازرسی ستاد انتخابات یزد: مصرف تاکنون 150 هزار تعرفه در یزد/تخلفی نداشتیم ایسنا/یزد رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان یزد از استفاده 150 هزار تعرفه تاکنون در حوزه انتخاباتی یزد خبر داد و گفت: تاکنون هیچ گزارشی از تخلفات در انتخابات یزد ارائه نشده است.

سیدمسعود عظیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در محل استانداری یزد؛ با بیان این که نتیجه پوشش های رسانه ای مطلوب گذشته به مشارکت حداکثری منجر شده است، اظهار کرد: خوشبختانه در آغازین ساعات انتخابات تاکنون، حدود 150 هزار تعرفه تاکنون استفاده شده است که نشان دهنده مشارکت بالا و ازدحام در برخی از حوزه ها گزارش شده است.

وی تعیین حسن جریان انتخابات کشور را توسط هیات بازرسی دانست و گفت: هیات بازرسی متشکل از بازرس های کشور، استان و شهرستان است که شامل سه دبیرخانه، 1200 نفر در سطح استان و 14 بازارس ویژه می شود.

این مسئول با اشاره به این که 966 صندوق رای به صورت سیار در استان مشمول نظارت یک نفر به ازای هر صندوق اخذ رای است، گفت: بازرس های مذکور در صورت مشاهده هر نوع مشکلی در حوزه انتخابات، مکلف به گزارش سایت قطره و به نقل ازدادن مسئله هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بازرسی ستاد انتخابات یزد: مصرف تاکنون 150 هزار تعرفه در یزد/تخلفی نداشتیم

رییس بازرسی ستاد انتخابات یزد: مصرف تاکنون 150 هزار تعرفه در یزد/تخلفی نداشتیم