مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-18سياسي

کمیت و کیفت حضور در انتخابات باید مد نظر مردم قرار گیرد


امام جمعه ابهر به مسئله مهم انتخابات و انتخاب قوی اشاره کرد و گفت: این انتخابات دارای دو رکن اصلی شرکت حداکثری ( کمیت حضور)، انتخاب قوی، کیفیت حضور است که باید مد نظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر ریشه مشکلات موجود را فاصله گرفتن از دین دانست و اظهار کرد: باید متوجه بود که اگر در خانواده ها اختلاف است ریشه اش عمل نکردن به دین است، اگر بازار ما بازار اسلامی نیست، علتش آن است که بازاری ما با فقه اسلام و تجارت اسلامی فاصله گرفته است اگر امروزه می بینیم بعضی از مسؤولین مردم را اذیت می کنند و کار مردم را راه نمی اندازند چون نمی دانند حل مشکلات مردم چقدر ارزش دارد و در فرهنگ دین بالاترین عبادت شمرده می شود.

امام جمعه ابهر به مسئله مهم انتخابات و انتخاب قوی اشاره و تصریح کرد:  این انتخابات دارای دو رکن اصلی شرکت حداکثری ( کمیت حضور)، است چرا که هر چه تعداد مشارکت کنندگان بالا برود حتی اگر دلبسته اسلام و انقلاب و رهبری نباشند و فقط به ایران علاقه داشته باشند، لازم است در انتخابات شرکت کنند و انتخابات وظیفه شرعی، انقلابی و ملی است.

وی افزود: هرکس به یک عنصر از عناصر سه گانه هم اعتقاد داشته باشد باید پای صندوق رای بیاید، ضمن این که رای دادن احقاق حق مدنی فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیت و کیفت حضور در انتخابات باید مد نظر مردم قرار گیرد

کمیت و کیفت حضور در انتخابات باید مد نظر مردم قرار گیرد