مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-18سياسي

فرمانده انتظامی استان: 3500 نفر، امنیت شعب رأی را در استان قزوین تأمین می کنند


ما در کنار همکاران سپاه و بسیج بیش از 3500 نفر برای 1187 شعب پیش بینی کردیم که به صورت مستقیم برای امنیت شعب وارد عمل شوند، - ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ما در کنار همکاران سپاه و بسیج بیش از 3500 نفر برای 1187 شعب پیش بینی کردیم که به صورت مستقیم برای امنیت شعب وارد عمل شوند، همچنین به همین تعداد، نیرو به عنوان واحد پشتیبانی کننده پیش بینی شده است.

سردار علی ابراهیمی با حضور در امامزاده حسین (ع) قزوین رأی خود را در صندوق انداخت و در حضور خبرنگاران گفت: نیروی انتظامی در سه سطح ایجاد فضای امن رقابتی بعد از آن مشارکت و امنیت فعالیت دارد، سطح امنیت نقش مستقیم و تأثیرگذاری دارد، در واقع اگر امنیت نباشد مشارکت همگانی و رقابت تحت تأثیر قرار می گیرد.

وی افزود: از دی ماه سال 99 برنامه ریزی لازم در این راستا را انجام دادیم تا مردم شریف و نجیب استان در یک فضای سالم و امن در انتخابات شرکت داشته باشند، براساس تمهیدات صورت گرفته نیروی انتظامی مسئول برقراری نظم و امنیت شعب اخذ رأی است.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: ما در کنار همکاران سپاه و بسیج بیش از 3500 نفر برای 1187 شعب پیش بینی کردیم که به صورت مستقیم برای امنیت شعب وارد عمل شوند، همچنین به همین تعداد، نیرو به عنوان واحد پشتیبانی کننده پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی استان: 3500 نفر، امنیت شعب رأی را در استان قزوین تأمین می کنند

فرمانده انتظامی استان: 3500 نفر، امنیت شعب رأی را در استان قزوین تأمین می کنند