مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:102021-06-18سياسي

همه پای صندوق رأی بیایند/اولویت کوتاه مدت دولت آینده رسیدگی به وضعیت محرومان باشد


رییس کمیته امداد امام (ره) از تمام جریان ها و مردم خواست که برای رأی دادن پای صندوق ها بیایند و گفت: اولویت اول دولت سیزدهم در کوتاه مدت باید رسیدگی به وضعیت نیازمندان و محرومان باشد.

- رییس کمیته امداد امام (ره) از تمام جریان ها و مردم خواست که برای رأی دادن پای صندوق ها بیایند و گفت: اولویت اول دولت سیزدهم در کوتاه مدت باید رسیدگی به وضعیت نیازمندان و محرومان باشد.

سید مرتضی بختیاری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت مشارکت مردم در انتخابات امروز، گفت: بر اساس آخرین خبرهایی که داشته ایم تا این لحظه در مقایسه با انتخابات قبلی مردم جلوتر هستند و این نقطه قوتی است.

در عین اینکه در برخی از شعب اخذ رأی، نیم ساعت اول اختلالاتی از نظر سیستم وجود داشت، اما در حال حاضر همه این موارد برطرف شده و در حال حاضر کار روی روال عادی قرار گرفته است.

البته انتخابات های گذشته هم نشان داده است که در بعد از ظهر حضور پای صندوق های رای شلوغ تر می شود.

امیدواریم که اتفاق مبارکی که باید با حضور گسترده مردم رخ دهد، اتفاق افتد و ان شاءالله این آراء قدرت رییس جمهور آینده خواهد بود.

وی افزود: چند شب پیش مقام معظم رهبری نکته ای را فرمودند که همانگونه که همه پای تشییع پیکر شهید دل ها، سردار شهید حاج قاسم همه اعم از همه جریان های سیاسی، همه نیروها و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه پای صندوق رأی بیایند/اولویت کوتاه مدت دولت آینده رسیدگی به وضعیت محرومان باشد

همه پای صندوق رأی بیایند/اولویت کوتاه مدت دولت آینده رسیدگی به وضعیت محرومان باشد