مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:102021-06-18سياسي

رییس دفتر شورای نگهبان استان قم: مردم تخلفات شعب اخذ رای را گزارش کنند


رییس دفتر شورای نگهبان استان قم گفت: اگر شعبه ای که فرایند الکترونیکی آن به هر دلیلی دچار اختلال شود از رای گیری مردم به صورت دستی و سنتی استنکاف کند، - رییس دفتر شورای نگهبان استان قم: مردم تخلفات شعب اخذ رای را گزارش کنند ایسنا/قم رییس دفتر شورای نگهبان استان قم گفت: اگر شعبه ای که فرایند الکترونیکی آن به هر دلیلی دچار اختلال شود از رای گیری مردم به صورت دستی و سنتی استنکاف کند، به طور قطع تخلف کرده و مردم این تخلف را به ناظران بر صندوق ها گزارش کنند.

حجت الاسلام محمدجواد مهری درگفت و گو با خبرنگاران عنوان کرد: 722 شعبه ثابت و سیار انتخابات در استان وجود دارد که بر این شعبه ها دو هزار و 800 ناظر از شورای نگهبان، نظارت دارند.

وی ادامه داد: از 722 شعبه اخذ رای استان، 604 شعبه شهری و 118 شعبه روستایی هستند که بر تمام این صندوق ها ناظران شورای نگهبان با دقت و حساسیت فرایند انتخابات را بررسی می کنند.

رییس دفتر شورای نگهبان استان قم با اشاره به اختلال در عملکرد برخی صندوق های الکترونیکی دراستان تاکید کرد: بر اساس قانون در صورت اختلال صندوق های الکترونیکی، عوامل اجرایی شعبه ها نه تنها مجاز بلکه ملزم هستند که رای گیری را به صورت دستی انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دفتر شورای نگهبان استان قم: مردم تخلفات شعب اخذ رای را گزارش کنند

رییس دفتر شورای نگهبان استان قم: مردم تخلفات شعب اخذ رای را گزارش کنند