مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-18سياسي

امروز حماسه حضور را رقم زدید و فردا حماسه الفت و همدلی


امام جمعه کامفیروز ضمن تبریک ایام دهه کرامت و فرا رسیدن میلاد با سعادت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام، از مردم شریف کامفیروز به جهت حضور گسترده در پای صندوق های رای تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته خطاب به مردم کامفیروز اظهار داشت: امروز حماسه حضور را رقم زدید و به فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه ای لبیک گفتید و از فردا باید همه دست در دست هم حماسه الفت و همدلی را به پا نماییم.

وی افزود: از فردا دیگر اصولگرا و اصلاح طلب، مسلمان و غیر مسلمان، شیعه و سنی معنا ندارد و تنها چیزی معنا پیدا می کند ایرانی بودن ما است لذا همه ما باید برای آبادانی این کشور کدورت و رقابت را کنار گذاشته و با هم افزایی، پشتیبانی، حمایت، انتقاد سازنده و مسئولیت پذیری به آباد شدن کشور خود کمک کنیم.

تقی زاده ادامه داد: بدخواهان ایران همواره در پی ایجاد تفرقه، دوقطبی سازی جامعه و به وجود آمدن شکاف بین سلایق و افکار مختلف جامعه هستند لذا ما باید با هوشیاری این حیله و مکر آن ها را خنثی کرده و آن ها را در نیل اهداف پلیدشان ناکام کنیم.

  خطیب جمعه کامفیروز در ادامه خطاب به نامزدهایی که در مناظرات شرکت کردند چنین ادامه داد:دیگر هرچه که بود تمام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز حماسه حضور را رقم زدید و فردا حماسه الفت و همدلی

امروز حماسه حضور را رقم زدید و فردا حماسه الفت و همدلی