مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-18سياسي

خطیب زاده : تا الان هیچ گزارشی از تخلف در انتخابات در خارج از کشور دریافت نکرده ایم


سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این که تا الان هیچ گزارشی از تخلف در برگزاری انتخابات در خارج از کشور دریافت نکرده ایم، گفت: اطمینان می دهم که شعب اخذ رای باز خواهند بود تا آخرین نفری که علاقه مند است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (جمعه) در محل ستاد انتخابات خارج از کشور سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران ضمن تشریح اقدامات انجام شده در خارج از کشور برای برگزاری این دور از انتخابات گفت: تمامی ملزومات از فروردین امسال برای سفارتخانه های ایران ارسال شده و مشکلی در این زمینه نیست.

* یکی از منظم ترین انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور را داریم وی با بیان این که یکی از منظم ترین انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور را داریم، یادآور شد: اینها به رغم مضایق کرونایی است.

مثلا در کشوری مثل مالزی قرنطینه کامل است، ولی به رغم این سفرای ما چندین ماه رایزنی کردند و در حال حاضر در 133 کشور گفت وگوها را برای برگزاری انتخابات انجام دادیم و 234 صندوق اخذ رای در سراسر جهان بدین منظور اختصاص داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، خطیب زاده ادامه داد: این در حالی است که در بسیاری از کشورها به خاطر مقررات شدید کرونای حتی تعبیه یک صندوق اخذ رای نیاز به ماه ها گفت وگو د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب زاده : تا الان هیچ گزارشی از تخلف در انتخابات در خارج از کشور دریافت نکرده ایم

خطیب زاده : تا الان هیچ گزارشی از تخلف در انتخابات در خارج از کشور دریافت نکرده ایم