مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-18سياسي

پیش بینی جایگزینی دستگاه های احراز هویت و صندوق رای الکترونیک


رییس ستاد انتخاباتی استان اصفهان گفت: تعدادی دستگاه های احراز هویت و صندوق رای الکترونیک پیش بینی شده که امکان جایگزین شدن دارند و در اول صبح نیز مشکلات به صورت دستی رفع شد.

- ، حیدرعلی قاسمی در گفت وگوی تلویزیونی شبکه اصفهان در خصوص آخرین اخبار انتخاباتی اظهار داشت: امروز از اولین ساعت بامداد با توجه به اینکه یک ساعت نسبت به سنوات گذشته و تاریخ انتخابات زودتر و ساعت 7 صبح آغاز و روند رأی گیری انجام شد.

وی افزود: ساعت شروع کار یک ساعت جلو آمده بود و برخی از مسائلی که با دستگاه های احراز هویت و صندوق های رأی به وجود آمده بود به دلیل کندی و تأخیر پیش آمد.

رییس ستاد انتخاباتی استان اصفهان ادامه داد: اشکالاتی در صدور کارت های عوامل اجرایی و نظارت و همچنین کارت های ذخیره اخذ رأی صورت گرفت که بعد از یک ساعت اصلاح شد و در حال حاضر وضعیت مطلوب است و امیدواریم مردم در طول ساعات باقی مانده برای پیگیری سرنوشت خود حضور لازم داشته باشند.

وی در خصوص رفع مشکلات موجود گفت: تعدادی دستگاه های احراز هویت و صندوق رأی الکترونیک پیش بینی شده که امکان جایگزین شدن دارند و در اول صبح نیز مشکلات به وجود آمده به صورت دستی رفع شد.

قاسمی یادآور شد: انتخابات در دوره های اخیر و این دوره نیمه مکانیزه است و در اصفهان و شاهین شهر در انتخابات شورای شهر تمام مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی جایگزینی دستگاه های احراز هویت و صندوق رای الکترونیک

پیش بینی جایگزینی دستگاه های احراز هویت و صندوق رای الکترونیک