مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-18سياسي

صف اقتدار و آگاهی مردم در استان تهران/ جشن تکلیف سیاسی ادامه دارد


مردم استان تهران با گذشت 6 ساعت از شور انتخاباتی با آگاهی و همدلی، برای پرشورتر کردن انتخابات صف اقتدار بستند، در این میان حضور اقشار مختلف در ساعات اولیه آغاز رای گیری مشهود است.

- - گروه استان ها: مردم استان تهران طبق وعده امروز جمعه 28 خرداد ماه 1400 با تکیه بر اصول آگاهی و همدلی برای اقتدار و امنیت کشور در صف ایستادند تا با دست خود انتخابی دیگر را رقم بزنند، از آغازین لحظات شروع فرآیند رأی گیری تا کنون شهرستان های استان تهران شاهد استقبال پرشور شهروندان در پای صندوق های رأی هستیم.

جشن سیاسی در استان تهران همزمان با سراسر کشور با حضور مردم شهرستان های ورامین، پیشوا، قرچک، اسلامشهر، پردیس، دماوند، شهریار، ملارد، رباط کریم، بهارستان، شهرقدس، فیروزکوه، شمیرانات از ساعات ابتدایی روز با حضور در پای صندوق های رأی در حال برگزاری است و مردم به منتخبین خود رأی داده اند.

طبق گزارش های واصله مردم از 7 صبح در محل اخذ رأی حاضر شدند اما شروع انتخابات در استان تهران با کمی تأخیر آغاز شد و علت این تأخیر، کندی سیستم ها اعلام و مقرر فرآیند رأی گیری به صورت آنلاین و آفلاین انجام شود و هم اکنون همه شعب در حال رأی گیری هستند.

هم اکنون 6 ساعت از زمان آغاز انتخابات در استان تهران و سراسر کشور گذشته و صف های رأی از جمعیت پر و خالی می شوند و شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف اقتدار و آگاهی مردم در استان تهران/ جشن تکلیف سیاسی ادامه دارد

صف اقتدار و آگاهی مردم در استان تهران/ جشن تکلیف سیاسی ادامه دارد