مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-18سياسي

105 شعبه آرای مردم جویبار را جمع آوری می کنند


فرماندار جویبار شمار صندوق های اخذ رای در شهرستان را 105 شعبه بیان کرد و گفت: انتخابات به خوبی در شهرستان در حال برگزاری است.

- ، سید علی اسد پیش ازظهر جمعه با حضور در پای صندوق های رأی در گفتگو با خبرنگاران حضور مردم در پای صندوق های رأی را پشتوانه قوی برای نظام و حکومت بیان کرد و با اعلام اینکه تمام دنیا امروز در حال رصد کردن انتخابات کشور هستند، گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند یک رأی هم بسیار مهم است، قطعاً شرکت ما در انتخابات نیز بر سرنوشت آتی کشور تأثیر گذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه موضوعات بهداشتی در شعبات اخذ رأی لحاظ شده است، اظهار داشت: مردم هم پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری ها را رعایت کنند.

وی بیان کرد: 105 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در بخش گیلخواران، مرکزی، شهر کوهی خیل و جویباردر ساعات اولیه اخذ رأی کار خود راآغاز و خوشبختانه تا کنون استقبال مردم جویبار بسیار خوب بوده است.

همچنین معاون فرماندار جویبار با بیان اینکه قدرت نظامی و اقتصادی در مقابله با دشمنان پاسخگو نخواهد بود، گفت: حضور پرشور مردم در عرصه های مختلف، بالاترین قدرت برای ایران اسلامی است.

زینب خدابنده با اعلام اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات باید با بصیرت کامل باشد، افزود: رأی دادن هر فرد تضمین کننده امنیت انقلاب اسلامی ایران است و امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

105 شعبه آرای مردم جویبار را جمع آوری می کنند

105 شعبه آرای مردم جویبار را جمع آوری می کنند