مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-18سياسي

برقراری امنیت در شعب اخذ رای کرمانشاه/ برخورد با خرید و فروش رای


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از برقراری امنیت در شعب اخذ رای کرمانشاه خبر داد و گفت: با هرگونه خرید و فروش رای در کرمانشاه برخورد قاطع می شود.

- ، سردار علی اکبر جاویدان در حاشیه بازدید از تعدادی شعب اخذ رأی شهر کرمانشاه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از گذشت بیش از پنج ساعت از آغاز رأی گیری مشکل خاصی در شعب رأی گیری مرکز استان کرمانشاه مشاهده نشده و امنیت در همه آنها برقرار است.

وی ادامه داد: در دیگر شهرستان های استان کرمانشاه نیز وضعیت امنیت شعب کاملاً مطلوب و رضایت بخش بوده و هیچ گونه ناامنی و اخلالی در جریان برگزاری انتخابات گزارش نشده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به وجود یک هزار و 942 شعبه اخذ رأی در استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: بیش از 6 هزار نیروی پلیس امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را برعهده دارند.

وی با اشاره به تخلف بودن موضوع خرید و فروش رأی، یادآور شد: مأموران محافظ شعب در صورت مشاهده این موضوع نسبت به برخورد و دستگیری خاطیان و معرفی آنها به مراجع قضایی و شعب ویژه ای که تشکیل شده اقدام می کنند.

رییس پلیس استان کرمانشاه افزود: پلیس تا پایان کار رأی گیری و بازشماری صندوق ها وظیفه خود می داند در صحنه حضور داشته باشد و از آرا مردم صیانت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری امنیت در شعب اخذ رای کرمانشاه/ برخورد با خرید و فروش رای

برقراری امنیت در شعب اخذ رای کرمانشاه/ برخورد با خرید و فروش رای