مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:402021-06-18سياسي

مشکل دستگاه های الکترونیکی اخذ رای در همدان رفع شد


مشکل دستگاه های الکترونیکی اخذ رای همدان رفع شد و اکنون به صورت الکترونیکی رای گیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم انتخابات پرشوری همراه با صحت و سلامت را پشت سر بگذاریم و بتوانیم شاهد انتخابات باشکوهی باشیم.

وی با بیان اینکه وضعیت انتخابات شهرستان با سایر شهرستان ها قابل قیاس نیست و همدان با جمعیت 700 هزار نفری و چهار شهرستان وضعیت خاص خود را دارد گفت: 213 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان پیش بینی شده که 11 شعبه سیار و مابقی ثابت است.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه جمعیت شهرنشین همدان بیش از 80 درصد است افزود: از شب گذشته تاکنون استراحتی نداشتیم تا مردم با فراغ بال بیشتری برای رای دادن حضور یابند اما مشکلاتی هم بود.

وی با بیان اینکه در شهر جورقان 6 شعبه، در مریانج سه شعبه و در جورقان نیز سه شعبه در نظر گرفته شده است گفت: در روستاها نیز 86 شعبه پیش بینی شده که 57 شعبه در بخش مرکزی و  29 شعبه در بخش شرا در نظر گرفته شده است.

محمدی با بیان اینکه دو شعبه سیار نیز برای روستاها پیش بینی شده است عنوان کرد: با وجود اینکه شعب اخذ رای در همدان مشخص است اما  33 شعبه نیز تغییر مکان دادیم تا در یک فضای گسترده تر و دارای محوطه باز باشد اما باز شاهد رفتارهای سلیقه ای و تنگ نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل دستگاه های الکترونیکی اخذ رای در همدان رفع شد

مشکل دستگاه های الکترونیکی اخذ رای در همدان رفع شد