مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:402021-06-18سياسي

روحانی: همه جهان امروز به انتخابات ایران نگاه می کنند


روحانی رییس جمهوری انتخابات ریاست جمهوری را از مهمترین انتخابات کشور دانست و گفت: این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و از مردم درخواست می کنم که به مشکلات و مسائلی که در مراحل قبل از ثبت نام نامزدها تاکنون وجود داشته توجه نکرده و با حضور در پای .

- روحانی رییس جمهوری انتخابات ریاست جمهوری را از مهمترین انتخابات کشور دانست و گفت: این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و از مردم درخواست می کنم که به مشکلات و مسائلی که در مراحل قبل از ثبت نام نامزدها تاکنون وجود داشته توجه نکرده و با حضور در پای صندوق های رای به نامزد مورد نظر خود رای دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز جمعه پس از انداختتن رای خود در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگاران، تاکید کرد: مردم ما به خوبی می دانند که این انتخابات برای سرنوشت خودشان و نظام جمهوری اسلامی چقدر اهمیت دارد و ای کاش هیچ مشکلی از روز ثبت نام نامزدها تا امروز نداشتیم.

رییس جمهور با اشاره به اجرای بدون تاخیر انتخابات و در زمان تعیین شده، گفت: در گزارشی که امروز وزیر کشور ارائه کرد از لحاظ امنیت در سراسر کشور حتی یک مورد ناامنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: همه جهان امروز به انتخابات ایران نگاه می کنند

روحانی: همه جهان امروز به انتخابات ایران نگاه می کنند