مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-18سياسي

روند فرآیند اخذ رأی در گیلان مطلوب است


استاندار گیلان با اشاره به حضور پرشور گیلانیان از ساعات اولیه فرآیند اخذ رأی، گفت: در حال حاضر مشکلی در زمینه اخذ رأی وجود ندارد.

- ، ارسلان زارع پیش از ظهر جمعه در حاشیه بازدید از شعبه اخذ رأی در شهرستان آستانه اشرفیه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فرآیند رأی گیری از ساعات اولیه صبح در استان آغاز شده است، گفت: در حال حاضر مشکلی در فرآیند برگزاری انتخابات وجود ندارد.

استاندار گیلان تاکید کرد: در شهرستان آستانه اشرفیه علاوه بر انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری، انتخابات میان دوره ای مجلس نیز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در ساعات نخست امروز، برگ تعرفه مصرف شده نسبت به انتخابات گذشته افزایش یافته است، بیان کرد: این موضوع نشانگر حضور پرشور مردم در این انتخابات است.

زارع با اشاره به پیش بینی حضور بیشتر مردم در ساعات آتی، تصریح کرد: با توجه به خنک شدن هوا در عصر، احتمال افزایش جمعیت در شعب وجود دارد لذا از مردم درخواست داریم جهت جلوگیری از تجمع، رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه پروتکل های بهداشتی در شعبات رعایت می شود، بیان کرد: انجام اقداماتی نظیر حذف اثر انگشت و فراهم کردن مواد ضدعفونی کننده در شعبات نشان دهنده آن است که مشکلی از حیث رعایت موارد بهداشتی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند فرآیند اخذ رأی در گیلان مطلوب است

روند فرآیند اخذ رأی در گیلان مطلوب است