مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-18سياسي

هر برگه رای گلستانی ، سند یاس دشمن است/ دشمن در «اندیشه ک خامش» دق مرگ شد


شهروندان گلستانی از فارس، ترک، کرد، لر، بلوچ و سیستانی امروز پای صندوق های اخذ رای آمدند و با انداختن هر برگ رای خود به داخل صندوق، سند یاس دشمنان اسلام را امضا می کنند و حماسه ای عظیم را در تاریخ ثبت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حضور سبز و گام های استوار یکایک شهروندان گلستانی در پای صندوق های رای ستودنی است حضور رای اولی ها در جشن تکلیف سیاسی، زیبایی این حضور را دوچندان کرد.

همه آمدند برای حضور در صحنه انتخابات پیر و جوان سر از پا نمی شناسد حتی در بین سیل خروشان جمعیت مادری  بود که نوزاد در بغل برای شرکت در عرصه انتخابات در صف ایستاده بود.

مرحبا به این شور و شعور، مرحبا این همه عزت و اقتدار گلستانی ها، مرحبا به غیرتتان که با حضور حماسی و پرشورتان پای صندوق های رای نفس دشمنان اسلام را قطع کردید و چشم طمع انتخاب درست به موفقیت های بزرگ منتهی می شود امروز خورشید گلستان درخشان تر از همیشه در آسمان می تابد دریای خروشان حضور مردم گلستان در انتخابات دوباره آهنگ حماسه سرمی دهد.

حضور پرشور و حماسی مردم استان گلستان، پایتخت رنگین کمان اقوام ایران زمین، برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار وطن افزود امروز همه پای صندوق های رای برای رسیدن به قله های سرافرازی ایران آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر برگه رای گلستانی ، سند یاس دشمن است/ دشمن در «اندیشه ک خامش» دق مرگ شد

هر برگه رای گلستانی ، سند یاس دشمن است/ دشمن در «اندیشه ک خامش» دق مرگ شد