مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-18سياسي

مردم انتظاراتشان را فدای نظام نکردند


رییس هیئت نظارت بر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان با اشاره گسترده مردم در پای صندوق های رای گفت: مردم نظام را فدای انتظاراتشان نکردند.

- ایسنا/کرمان رییس هیئت نظارت بر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان با اشاره گسترده مردم در پای صندوق های رای گفت: مردم نظام را فدای انتظاراتشان نکردند.

حجت الاسلام علی توکلی ظهر امروز 28 خرداد در ویژه برنامه انتخابات 1400 میدان حضور با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای گفت: باید در مقابل این مردم با وجود همه مشکلات و نارضایتی هایی که داشتند و به تعبیر مقام معظم رهبری به حق هم است اما اطاعت از ولی فقیه کردند و رأی ندادن را انتخاب نکردند، تعظیم کرد.

وی با بیان اینکه مردم امروز پای صندوق های رأی رفتند و نظر خودشان را نوشتند و به صندوق انداختند، اظهار کرد: با وجود وسوسه های دشمن و بیگانگان نتوانست آن گلایه هایی را که از نظام و خدماتی که به آن ها می شود، دارند، اما مردم نظام را فدای انتظاراتشان نکردند و باور کردند که مشکلات قابل اصلاح و برطرف شدن است و با یک مدیریت جدید می توان تغییر ایجاد کرد و اصلاح به وجود آورد.

رییس هیئت نظارت بر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان افزود: برای اینکه اصلاح درست شود و تغییر به وجود بیاید همه و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم انتظاراتشان را فدای نظام نکردند

مردم انتظاراتشان را فدای نظام نکردند