مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-18سياسي

شکوه حضور مردم در دیار گنجینه فرهنگ ها


پس از هفته های پرهیاهو برای بررسی و انتخاب فرد اصلح انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، این تو هستی که امروز با انتخابت پیروز و سربلند شدی، - تنها آن مهر نقش بسته شده در شناسنامه ات، امروز حرف اول را می زند، تویی که دل به آمدن داشتی برای یک حضور سیاسی، یا بهتر بگوییم برای آنکه نشان دهی تا آخرین لحظه از رهبرت و نظامت دفاع می کنی، از مدت ها قبل شناسنامه ات را در طاقچه خانه جلوی چشمت آماده کردی که نکند حضور در این حماسه از یادت برود.

یادت هست افتخار سال 57، افتخاراتت در جنگ تحمیلی و تمام عرصه هایی که از آن ها سربلند و با نمره 20بیرون آمدی و امروز تمام دنیا چشم به این دوخته تا با انگشت آغشته به جوهر آبی چگونه تیری زهرآفرین به قلب دشمنت فرو می بری.

امروز یکبار دیگر خیالبافی های دشمنت را با همان مهر نقش بسته در شناسنامه، نقش بر آب کردی و پیروز اصلی امروز میدان تو هستی.

امروز همزمان با سراسر کشور مردم خراسان شمالی، زن و مردم، پیر و جوان، شناسنامه به دست پای صندوق های رای حاضر شده اند تا موجی از شور و نشاط را ایجاد کنند.

امروز همه آمده اند تا جهان را به مناظره این حضور با شکوه و با عظمت دعوت کنند و صلابت، بصیرت و استواری این ملت و این کشور را به رخ آن ها بکشانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوه حضور مردم در دیار گنجینه فرهنگ ها

شکوه حضور مردم در دیار گنجینه فرهنگ ها