مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-18سياسي

امام جمعه بندرانزلی: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، ملی و عرفی است


امام جمعه بندرانزلی، با بیان اینکه انتخابات سه وظیفه شرعی، عرفی و ملی بر عهده همه ماست، گفت: جنبه دیگر تکلیف ملی است که به عنوان یک ایرانی موظف هستیم در انتخابات شرکت کنیم.

- ایسنا/گیلان امام جمعه بندرانزلی، با بیان اینکه انتخابات سه وظیفه شرعی، عرفی و ملی بر عهده همه ماست، گفت: جنبه دیگر تکلیف ملی است که به عنوان یک ایرانی موظف هستیم در انتخابات شرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات، گفت: سه وظیفه شرعی، عرفی و ملی بر عهده همه ما به ویژه جوانان و نوجوان است.

وی با بیان اینکه ما در پیشگاه خداوند متعال مسئول هستیم و وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم، افزود: جامعه ما یک جامعه اسلامی است و حفظ نظام اسلامی طبق فرموده امام راحل از اوجب واجبات است.

امام جمعه بندرانزلی تصریح کرد: زمانی حفظ نظام در برابر تهاجم نظامی است که باید در میدان حضور داشته باشیم، زمانی در برابر تهاجم فرهنگی است که وظیفه داریم نظام اسلامی را حفظ کنیم و در شرایط کنونی در جنگ اقتصادی هستیم و وظیفه داریم تا اقتصاد را به گردش در بیاوریم و هر فرد در حد توان خود در این عرصه حاضر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بندرانزلی: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، ملی و عرفی است

امام جمعه بندرانزلی: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، ملی و عرفی است